FAQ
Czy sprzedają Państwo biżuterię ze srebra i złota?
Niestety nie, sprzedajemy wyłącznie wyroby wykonane ze stali szlachetnej oraz innych metali nieszlachetnych.
Czy Państwa firma oferuje grawer na biżuterii?
Niestety nasza firma nie wykonuje graweru na biżuterii ale jest to możliwe do wykonania na naszej biżuterii w dowolnym zakładzie jubilerskim świadczącym takie usługi.
Czy otrzymam paragon fiskalny do zakupionej biżuterii?
Z uwagi na to iż nasza firma jest podmiotowo zwolniona z ewidencjonowania sprzedaży za pomocą kasy fiskalnej ze względu na to iż nie prowadziamy sprzedaży stacjonarnej a całosć przychodu wpływa na nasze rachunki bankowe, nie wystawiamy paragonów. Na życzenie klienta wystawiamy natomiast fakturę.
Czy otrzymam fakturę vat do zakupionej biżuterii?
Tak wystawiamy faktury na życzenie zarówno dla firm jak i osób prywatnych. Nadmieniamy także iż wystawiamy faktury w kwocie brutto bez vat, zgodnie z Art. 113 ust. 1 ustawy o VAT jesteśmy podmiotowo zwolnieni z VAT do wysokości limitu.
Czy otrzymam certyfikat autentyczności do zakupionej biżuterii?
Automatycznie nie wystawiamy takich certyfikatów, jednakże, na życzenie klienta nasz rzeczoznawca może taki certyfikat wystawić do zakupionej u nas biżuterii.
Czy wysyłacie przesyłkę za pobraniem?
Tak, wysyłamy przesyłkę za pobraniem której koszt ponoszą Państwo bezpośrednio u kuriera lub listonosza.
Czy wysyłacie przesyłkę zagranicę?
Tak, wysyłamy także przesyłkę do dowolnego kraju Unii Europejskiej jak i poza jej obszar.
Czy przesyłka jest ubezpieczona?
Tak, każda przesyłka jest ubezpieczona. W przypadku jej zaginięcia lub uszkodzenia klient ma gwarancję, że odzyska wpłacone środki lub ponowną wysyłkę zakupionych przedmiotów.
Czy zakupioną biżuterię można odebrać osobiście?
Tak, oferujemy odbiór zakupionej biżuterii u naszego przedstawiciela handlowego w Niepołomicach k/Krakowa.
Jestem zainteresowany Państwa biżuterią ale mam obawy czy otrzymam zakupiony przedmiot. Co zrobić w takiej sytuacji?
Jesteśmy firmą z wieloletnim stażem, każda transakcja jest przez nas obsługiwana profesjonalnie i bezproblemowo jednakże jeśli mają Państwo jakiekolwiek obawy proponujemy wybór przesyłki za pobraniem lub odbiór osobisty.
Otrzymałem przesyłkę z biżuterią, biżuteria jest uszkodzona co mam zrobić?
Jeśli otrzymałeś przesyłkę w której biżuteria jest uszkodzona, spis protokół szody w obecności kuriera lub w placówce odbioru, możesz to zrobić niezwłocznie ale nie później niż kilka dni od odbioru przesyłki. Następnie zgłoś nam reklamację.
Otrzymałem przesyłkę z biżuterią, nie jestem zadowolony chciałbym zwrócić towar co mam zrobić?
Wystarczy odstąpic od umowy w ciagu 14 od zamówienia. Towar należy odesłać na nasz adres.
Otrzymałem przesyłkę z biżuterią, niestety to nie mój rozmiar, chciałbym wymienić na inny rozmiar co mam zrobić?
Wystarczy zapakować zamówienie, odesłać i poinformować nas na który produkt chcesz wymienić.